S spletno stranjo www.bestofall.si upravlja podjetje Best of All, Ula Rozman s.p.
Polno ime: Best of All, salon za nego psov Ula Rozman s.p. Kratko ime: Best of All, Ula Rozman s.p. Naslov: Travniška ulica 14, 3000 Celje Matična številka: 8715424000 Davčna številka: 64858545
Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 10. 9. 2020 TRR: SI56 0284 3026 5129 795 (NLB d.d.)
Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.bestofall.si (v nadaljevanju: Best of All) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje Best of All ter poslovni odnos med Best of All, Ula Rozman s.p. (v nadaljevanju: Best of All, Ula Rozman s.p. ali ponudnik), registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).
1. Splošno o Best of All
Best of All ( www.bestofall.si) je spletna stran, na kateri se izvaja spletna prodaja izdelkov za pse.
2. Ponudba artiklov in cene
Ponudba in cene se na spletnem mestu Best of All lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Pri tem so cene zavezujoče od trenutka, ko ponudnik pošlje kupcu potrditev naročila preko elektronske pošte. V primeru, da je podatek o ceni napačen ali se med obdelavo naročila cene spremenijo, ima kupec pravico do odstopa od pogodbe.
Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last Best of All, Ula Rozman s.p.
V primeru dostave izdelkov je standardna embalaža vključena v ceno izdelka, dodatno transportno embalažo in stroške prevoza blaga pa ponudnik dodatno zaračuna stranki po ceni, ki je določena v ceniku oziroma po ceni, o kateri se dogovorita ponudnik in kupec.
Ker nismo davčni zavezanci, se DDV ne obračunava.
Ob uporabi kode za popust lahko zaradi zaokroževanja pride do manjše razlike med ceno v košarici in končno ceno zaključenega nakupa. Posebne kode za popust, kot so: koda za popust ob prvem naročilu, koda v e-knjižici, poslovne ponudbe, izredne kode – opravičilo, tehnična napaka ipd., lahko kupec uporabi le enkrat (pri enem naročilu). Kode za popust ni mogoče izkoristiti na že znižane izdelke. Pri naročilu lahko izkoristite le eno kodo za popust.
3. Nakup in račun
Best of All nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta.
Kupec znesek plača podjetju Best of All, Ula Rozman s.p., končni račun pa prejme stranka po odpošiljanju blaga. Podjetje posluje na območju Republike Slovenije.
Nakup v spletni trgovini www.bestofall.si/trgovina ne zahteva registracije, torej vsak kupec lahko nakup opravi kot gost in se zanj ne ustvarja uporabniškega računa.
Kupoprodajna pogodba med podjetjem Best of All, Ula Rozman s.p. in kupcem je v spletni trgovini www.bestofall.si/trgovina sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (naslov: bestofall.si/trgovina – potrditev prejema naročila št. _ ).
Kupoprodajna pogodba (prvo elektronsko sporočilo o oddaji in statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Best of All, Ula Rozman s.p.
Kupec račun prejme ob prejetju izdelkov, kjer so navedeni podatki stranke, kupljeni izdelki in skupna cena naročila.
4. Načini plačil
Nakup v spletni trgovini Best of All je varen in preprost. Kupec mora poskrbeti, da so njegovi podatki pravilni in resnični, ne glede na način plačila, saj tako omogoča dostavo na pravi naslov v roku.
Omogočamo naslednje načine plačila:
po predračunu na račun podjetja; v primeru, da plačila ne prejmemo v petih delovnih dneh, bo naročilo avtomatično preklicano,
s Paypalom na račun podjetja,
s kreditno kartico preko posrednika Stripe, kjer dvosmerno avtentikacijo zagotavlja izdajatelj kartice s katero kupec plačuje v spletni trgovini.
Zgornji načini plačil veljajo pri vseh ponudbah razen, če je drugače navedeno v sami ponudbi. V kolikor bi pri plačilu prišlo do kakršnih koli težav se kupci lahko obrnejo na e-mail naslov: info@bestofall.si ali preko telefona 071 343 503.
5. Dostava
Vsa naročila dostavlja GLS, strošek dostave znotraj Republike Slovenije je 3,99 €. V primeru naročila nad 49 €, vam strošek poštnine krijemo mi, vendar ne stroška plačila po povzetju.
Po predhodnem dogovoru je možen tudi osebni prevzem v prostorih Best of All, Ula Rozman s.p., PE Ljubljana: Celovška cesta 150, 1000 Ljubljana. O prevzemu vas po prejetem plačilu kontaktiramo mi.
6. Postopek nakupa na bestofall.si
Uporabnik naročilo opravi brez registracije na spletno stran.
Uporabnik se odloči za ponujeno ponudbo, izbere način plačila in opravi nakup.
Ob zaključku ponudbe (po izteku določenega termina ali po nakupu vseh zalog), se ponudba umakne s spletne strani ali se objavi informacija “nedobavljiva količina”.
Uporabnik lahko v zavihku “Moj račun” opravi vpogled v stanje naročil, zgodovino naročil ter priljubljene izdelke.
Nakup je opravljen, ko kupec izvede plačilo na pravilen način.
Best of All, Ula Rozman s.p. si pridržuje pravico, da iz kakršnih koli razlogov umakne izdelek ali storitev iz ponudbe.
Zloraba nakupa je kazniva.
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Kupec ima v roku do odpošiljanja blaga (status v pripravi) pravico do odstopa od pogodbe na daljavo (naročilo je potrebno preklicati po elektronski pošti na naslov info@bestofall.si ali s klicem na telefonsko številko 071 343 503). Obvezno je potrebno dopisati oziroma povedati številko naročila. Elektronski naslov s katerega opravljate preklic naročila, se mora ujemati z elektronskim naslovom, ki je uporabljen pri potrditvi nakupa. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Podrobnosti o pogodbi na daljavo so vedno na voljo na strežniku www.bestofall.si/trgovina, kamor naročnik dostopa z uporabniškim imenom in geslom, ki ga prejme ob prvem naročilu. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
V kolikor kupec na poziv prodajalca ni poravnal zneska oziroma vnaprejšnjega plačila po predhodnem predračunu, kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla, se smatra, da kupec ni sprejel ponudbe in da pogodba ni bila sklenjena. Best of All, Ula Rozman s.p. o tem nemudoma obvesti kupca.
7. Varnost nakupa s plačilnimi karticami.
Nakup s plačilno kartico je varen, saj Best of All, Ula Rozman s.p. skrbi za tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Poskrbljeno je za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami, ki se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku.
8. Varnost nakupa s plačilnimi karticami.
Pri registraciji ali nakupu kupec dovoli podjetju Best of All, Ula Rozman s.p., zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov.
Best of All, Ula Rozman s.p. se zavezuje, da bo skrbno in v skladu z zakonodajo varovala podatke uporabnikov.
Podatki se zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika in za določen čas 5 let, če Zakon o varovanju osebnih podatkov predvideva drugače, za čas kot ga predvideva.
Osebni podatki se zbirajo za namen nemotene izvedbe naročil oz. ponudbe, komunikacijo s kupcem, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter, če se kupec tako odloči, za pošiljanje obvestil, novic in ponudb (preko e-mail-a) vse, dokler ne pošljete zahteve za odjavo. V e-novicah je vključena tudi ekskluzivna ponudba, ki je namenjena samo prijavljenim naročnikom.
V tem okviru se zbirajo naslednji podatki:
IP naslov
ime in priimek
e-mail naslova
čas in datum registracije
arhiv komunikacije s spletno trgovino
Podjetje Best of All, Ula Rozman s.p. spoštuje zasebnost uporabnikov spletne strani www.bestofall.si/trgovina in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varovalo in jih brez privolitve ne bo posredovalo tretji osebi oziroma jih ne bo uporabilo drugače kot izključno za zgoraj navedene namene, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru, da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani uporabnika spletne strani. Best of All, Ula Rozman s.p. lahko podatke posreduje samo pogodbenemu obdelovalcu podatkov. Dostavni službi Pošta Slovenije bomo tako zaupali ime in priimek uporabnika, naslov za dostavo, telefonsko številko ter elektronski naslov.
Spletna stran www.bestofall.si/trgovina. Omenjena tehnologija zagotavlja najučinkovitejšo zaščito, ki jo uporabljajo tudi najuspešnejše banke, da bi zaščitile vse spletne bančne podatke.
Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca ( www.ip-rs.si).
Vedno imate pravico do brezplačnih informacij, kjer lahko preverite pravilnost vaših shranjenih podatkov. Če želite, se lahko obrnete na info@bestofall.si in nam pošljete vašo zahtevo po e-pošti ali navadni pošti. Po posredovanju informacij bodo vsi popravki, zaprtja ali izbrisi – v kolikor so v skladu z zakonom – izvedeni.
9. Komunikacija z uporabniki
Komunikacija z uporabniki Best of All poteka preko spletne strani in preko elektronskih sporočil torej preko sredstev komunikacij na daljavo, v izjemnih primerih tudi telefonsko oz. po pošti. Komunikacija z uporabniki poteka tudi preko družabnih omrežij na katerih je registriran profil www.bestofall.si/trgovina.
Uporabnik za določeno ponudbo izve na internetni strani www.bestofall.si/trgovina. ali pa preko oglasnih sporočil v tiskanih, elektronskih ali spletnih medijih.
Ponudba na spletni strani bo sestavljena na način, da bo iz njenega sporočila jasno in razvidno, da gre za ponudbo blaga z določenimi popusti, akcijami ali ugodnostim ter pogoji, pod katerimi bo možno pridobiti določeno ponudbo.
Uporabnik se lahko naroči na prejemanje e-novic in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavi. Obvestila zajemajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijo www.bestofall.si/trgovina ter druga oglasna sporočila. Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev in prejemanje ni možno v kolikor pri registraciji uporabnik to ne označi ali se na drug način ne prijavi na prejemanje.
10. Osnovne informacije za uporabnike
Na spletni strani www.bestofall.si/trgovina se nahajajo informacije o podjetju, ki upravlja s spletno stranjo. Te informacije so ime in sedež podjetja, kontakti ter druge potrebne informacije, ki jih zahteva zakonodaja.
Uporabniki bodo našli tudi informacije blaga ali storitev, pogoje dostave, veljavnosti ponudb in ostale informacije.
Uporabniki, ki imajo kakršna koli vprašanja v zvezi s ponudbo lahko ta vprašanja zastavijo preko spletne strani, e-maila, telefonske številke ali preko družabnih omrežij. Način zastavljanja bo obrazložen na sami spletni strani, v družbenem omrežju ali drugače. www.bestofall.si/trgovina lahko ta vprašanja skupaj z odgovori tudi objavi. V kolikor bo potekala avtomatična objava si www.bestofall.si/trgovina pridržuje pravico izbrisa teksta, ki je žaljiv, nezakonit, nemoralen ali kazniv.
Vprašanja in ostali teksti izražajo mnenje njihovega avtorja.
Vprašanja v zvezi s ponudbami ali druga vprašanja je možno pošiljati preko e-mail naslova info@bestofall.si ali preko telefona 071 343 503 ob delavnikih med 9. in 16. uro.
11. Odveza odgovornosti
Spletna stran www.bestofall.si/trgovina deluje na način kataloške prodaje blaga. Kljub trudu za čim večjo točnost in ažurnost ponudbe se lahko zgodi, da se podatki o blagu ter ceni spremenijo tako hitro, da jih ne utegnemo popraviti in se še vedno nespremenjeni nahajajo na spletni strani. V primeru naročila za takšno blago ali storitev podjetje kupca obvesti o spremembah, pri tem se kupcu omogoči preklic naročila ali pa se sporazumno dogovori za kakšno drugo možnost.
V primeru, da je kupec naročil nedobavljiv izdelek, podjetje kupca obvesti o spremembi in odstranitvi izdelka iz naročila. Kupec se lahko odloči za zamenjavo ali preklic naročila. V primeru, da je kupec za nedobavljiv izdelek že plačal, se mu kupnina zanj nemudoma vrne na njegov TRR račun ali PayPal račun. Čas dostave se zaradi nedobavljivosti izdelka lahko podaljša.
Pridržujemo si pravico do tipografskih napak in napak, ki bi izhajale iz nenamernega nepravilnega delovanja informacijsko-tehničnega sistema spletne strani.
Podjetje ne odgovarja za točnost podatkov, vnesenih s strani kupca.
12. Dostava
Dostava naročila traja do 3 delovne dni – med vikendi in prazniki ni dostave. Do podaljšanja časa dostave lahko pride zaradi izrednih razmer, na katere nimamo vpliva (nesreče, razmere na cestah, prazniki, napake, napačno zapisani naslovi, itd.).
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS.
Strošek pošiljanja je določen in znaša 3,99 €. Ob nakupu nad 49 € je poštnina brezplačna.
Naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.
Poškodbe pri dostavi
Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb pošiljke kupec celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrne na naslov Best of All, Ula Rozman s.p., ta pa mu bo zagotovila nadomestno pošiljko.
13. Pravica do odstopa kupca od pogodbe
Smatra se, da je nakup izveden preko Pogodbe na daljavo. Jezik v katerem se sklepa pogodba je slovenščina.
Pravica do odstopa od pogodbe:
Kupec lahko zahteva (pisno, po elektronski pošti) pogodbo na daljavo in jo lahko prejme po pošti na svoj naslov, v elektronski obliki preko elektronskega sporočila ali jo osebno prevzame na sedežu podjetja.
Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od oddaje naročila podjetju sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V kolikor je kupec blago že prejel, ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prejema podjetju pisno sporoči, da želi blago vrniti. Če je kupec blago že plačal, mu mora podjetje vrniti plačano kupnino nemudoma oziroma najpozneje v roku štirinajstih (14) dni po prejemu sporočila o odstopu. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
V primeru odstopa od pogodbe bo Best of All nemudoma oz. najpozneje v štirinajstih (14) dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnila vsa prejeta plačila. Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, ki je hitro pokvarljiv ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Blago vam zamenjamo tudi v primeru, če smo vam zaradi naše napake odposlali napačen izdelek. Celoten znesek kupnine (vključno s stroškom dostave) vam vrnemo takoj po prejetju vrnjenega blaga.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe in vračila izdelkov v primeru:
izdelkov, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
izdelkov, ki so bili izdelani po natančnih navodilih uporabnika;
izdelkov, ki so bili prilagojeni uporabnikovim osebnim potrebam;
izdelkov, ki so hitro pokvarljivi ali katerim je že potekel rok uporabe.
14. Stvarna napaka
Kupec lahko svoje pravice iz naslova stvarne napake uveljavlja, če o napaki obvesti prodajalca (Best of All, Ula Rozman s.p.) v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in kupcem rabljena stvar, prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine eno (1) leto, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Napaka je stvarna:
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali
vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
vrne plačani znesek.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, bo podjetje (Best of All, Ula Rozman s.p.) čim prej, vendar najpozneje v roku osmih (8) dni ugodila kupčevi zahtevi za uveljavljanje stvarne napake. V kolikor je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen, bo podjetje (Best of All, Ula Rozman s.p.) najpozneje v osmih (8) dneh pisno odgovorilo na kupčevo zahtevo za uveljavljanje stvarne napake.
Vrnjeno blago kupec pošlje na naslov:
Best of All, Ula Rozman s.p.
Travniška ulica 14
3000 Celje
Za uveljavljanje stvarne nam pišite (info@bestofall.si) ali nas pokličite na telefonsko številko 071 343 503.
Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
15. Reševanje pritožb in sporov
Podjetje Best of All, Ula Rozman s.p. se bo trudila vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštovalo zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudila doseči dogovor.
Kupcem je na voljo več načinov kontaktiranja:
pisno na naslov Best of All, Ula Rozman s.p., Travniška ulica 14, 3000 Celje, Slovenija
Postopek obravnave je zaupen. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.
Podjetje Best of All, Ula Rozman s.p. bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo, in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
16. Nagradne igre v organizaciji podjetja Best of All, Ula Rozman s.p.
Podjetje Best of All, Ula Rozman s.p. organizira izvedbo nagradnih iger na družbenih omrežjih in spletni strani www.bestofall.si.
Zadnja sprememba splošnih pogojev: 01. 09. 2023
Ne veste kateri pripomočki in kozmetika so najbolj primerni za nego vašega kosmatinčka? Kontaktirajte nas in z veseljem vam bomo priskočili na pomoč!
Spletno mesto uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo naše spletne strani potrjujete, da se z njihovo uporabo strinjateSprejmiZavrniPiškotki